Papír makettek képes leírás - Makett.tlap.hu
részletek »

Papír makettek - Makett.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: makett.tlap.hu » Papír makettek
Keresés
Találatok száma - 6 db
Hajós papír makettek

Hajós papír makettek

Az oldal non-profit oldal mely csupán hobbi célból jött létre. Természetesen nincs minden jog fenntartva, hanem: az oldalon és az oldalakon lévő minden információ, kép, struktúra, tervezés az oldal tulajdonos tulajdonát képezi. A tulajdon alól kivételt képeznek azok az információk ahol a forrás és a szerző jelölve van, a bannerek, a külső statisztikai adatok, az oldal létrejöttét segítő szervezetek logói, a látogatók hozzászólásai.

Papír Jaguár

Papír Jaguár

Modellezés... nem a legolcsóbb hobbi, de az egyik legszebb. Szeretnénk (a portál csapata) egy alternatívát bemutatni, miként lehet olcsón, nehézségtől és mérettől függően 0.5 vagy 1.5 óra alatt papírból valamint némi türelemmel és kézügyességgel akár vitrinbe illő járműveket készíteni, papírból.

Papír makett

Papír makett

A papír ugyan úgy, mint a műanyag, fém, vagy fa, alkalmas a modellépítésre. A papír makettek nem kerülnek sokba, nem kell őket festeni, vagy mérgező ragasztót használni összeragasztásukhoz. A papír maketteknek köszönhetően a luxux hobbi helyett máris egy bárki számára elérhető hobbiról beszélhetünk.

Papír portál

Papír portál

Üdvözöllek a megújult Papírportálon, a legjobb helyre érkeztél papírmakettek kereséséhez, megosztásához, és a többi makettezővel való találkozáshoz! Nézz bátran körbe, vagy regisztrálj nálunk és te is feltöltheted munkáidat, vagy hozzászólhatsz és értékelheted másokéit. Ha regisztrálva voltál a régi Papírportálon, azonnal be is léphetsz az ottani e-mail címeddel és jelszavaddal. Munkáidat és hozzászólásaidat automatikusan átköltöztettük Neked. Ha el szeretnéd mondani véleményedet vagy hibabejelentést tennél az oldallal kapcsolatban, várjuk üzenetedet a fórumszobákban vagy e-mailben. Köszönjük!

Papírmakettek birodalma

Papírmakettek birodalma

Itt a papírból elkészíthető járművek makettjait találod. A makettek hazánkban megtalálható cégek festéseiben készülnek. A makettek elkészítéséhez ajánlatos elolvasni a ragasztási tanácsokat is! A Papírmakettek birodalma elérhető a népszerű közösségi oldalon is!

Hirdetés
Repülő papír makettek

Repülő papír makettek

Az egykori MALÉV repülőgépeinek papír makettjei jelenleg gyártás alatt lévő prototípusainak fényképei. Ezek a papír makettek már készek: Li-2, Il-14, Il-18, Tu-134, Tu-154, Boeing-737. A honlapon több mint 30 papír makettből lehet válogatni!